Loading...

Záruka a reklamace

Kromě zákonné 2 leté záruční lhůty se na výrobky Amway vztahuje 90denní záruka spokojenosti od data nákupu

Pokud nejste zcela spokojeni, vraťte prosím výrobek do 90 (devadesáti) dnů od data nákupu dle Pokynů k vracení výrobků.

90denní záruka spokojenosti zákazníka společnosti Amway se nevztahuje na:

  • výrobky, které byly při běžném domácím používání použity pro jiné než určené účely, popř.

  • výrobky, které byly záměrně poškozeny nebo nesprávně používány.

Po uplatnění záruky se záruční doba neobnovuje ani neprodlužuje.


Záruku spokojenosti nelze uplatnit v následujících případech:

a) V případě, jestliže byl výrobek použit na jiný účel než byl uvedený v popisu o výrobku.

b)V případě, že jste ho záměrně poškodili.

c) V případě, že společnost Amway uvedla při distribuci přesné období na vrácení.

d) Záruka spokojenosti se nevztahuje na prázdné obaly (vyžaduje se 1/3 obsahu výrobku).


Reklamace se provádí dle našich obchodních podmínek: 

  • V případě reklamace zboží můžete využít bezplatné doručení k nám na sklad - stačí nám napsat na info@kvalitni-nakup.cz jaké zboží reklamujete a z jakého důvodu a my pro zboží zašleme kurýra nebo zajistíme odeslání zpět skrze společnost zasilkovna.cz
  • Reklamované zboží nám zašlete na adresu Hedvika Laštovicová Kulišťáková, Kulturní 1770, 75661, Rožnov pod Radhoštěm
  • Fakturu a reklamační formulář je také možno zaslat samostatně elektronickou formou na adresu info@kvalitni-nakup.cz spolu s trasovacím číslem vráceného zboží.